niedziela, 12 sierpnia 2012

Sklep Amerykański dla kobiet

Elo elo 320

Dziś mam pojebany dzień raczej tak jak wszystkie inne .



 Zapraszam was na :
Stronka z kosmetykami z Ameryki ,
Firmowe tańsze niż w sklepie !
Stronka powstała niedawno cały czas są dodawane nowe kosmetyki ,
 myślę że może za jakiś miesiąc będzie więcej kosmetyków , ponieważ moja ciocia ma 3 miesięczne dziecko i dlatego nie ma za bardzo czasu dodawać kosmetyków na tą stronkę .
sklep jest prowadzony bardzo długo .
Na stronce jest podany regulamin ,kontakt , dostawa i płatność -czyli wszystko co powinniście wiedzieć .
Zapraszam do obejrzenia oraz kupna !!
Zapraszam Także do dodania opinii o sklepie i polecania go
Oto link do polecania : 


Sklep jest prowadzony przez moją ciocie i wujka 
Jeżeli coś kupisz proszę napiszcie do mnie swoje imię i nazwisko, wtedy powiem mojej cioci ze kupiliście to z mojej "reklamy" na moim blogu  ;p
img3Wtedy chociaż dostane te 5-10 
zł i sobie   uzbieram na coś przecież 5-10 zł nie leży na ulicy  ;] 
Pozdrawiam Talia !
img1
img2 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz